och sen va de ju hejdå tvåtusenfjorton

Hej igen! Jag har bestämt mig att komma tillbaka,
de har varit mycket nu senaste tiden..
nytt jobb, nya erfarenheter och en massa körkortsförberedelser!
 
Men så här har min höst sett ut från instagram;
En väldigt kelig katt, Carls katt Astrid. Och jag som aldrig trodde att jag skulle komma överens med katter, men här är hon, min första kattvän!
 
 
Och en helt ny tatuering, en uggla som symboliserar mycket i mitt liv, för personligt för att skriva här, men en hel del av mina vänner vet!
 
Jag och Carl åt på Govindas och gick bland kyrkogårdar en solig höstdag <3
 
Hasije kom på besök i mitt nya rum i källaren, Carl fyllde år, så jag plockade lite höstblommor och gjorde ett litet kort!
 
Jag åkte till bokmässan med familjen och shoppade loss!
 
Njöt av höstens alla färger!
 
En nyklippt hund hälsade på och jag fick timvikariejobb på en Daglig verksamhet i Lund. Har varit där sedan dess + en verksamhet till och jobbar minst 2 dagar i veckan, de behöver alltid folk och jag har verkligen hittat mitt framtida yrke!
 
jag och Carl firade ett halvår tillsammans, två bilder från en fantastisk tid <3
 
Jag åt pannkaksfrukost med syskonen jansson EN MÅNDAG och helgen därpå åkte jag upp till jönköping för att hälsa på Hannah och Andrea!
 
piffade till mitt nya rum och åkte till Göteborg igen! jag ska snart ska bli faster, min bror ska bli pappa! helt galet fint!!! ( ska förhoppningsvis åka dit i vår också och i maj såklart när bebisen kommer!) en fin mysbild på den bebisen som dom redan har, ISO<3
 
 
Och i göteborg hann jag också träffa på två favoriter!<3
 
och plötsligt blev de JUL och jag mer taggad än vanligt faktiskt! Och jag blev bjuden till Carls kära moders 50 årsfest! Carl höll ett rörande tal och jag åt för mkt mat, kunde knappt resa mig efteråt, SÅ GOTT!
 
 
Och God Jul önskade syskonen Larsson :)
 
 
Och God början på de nya året blev de också! Jag och Emma fixade ett episkt nyårsfirande! och de blev också så sjukt episkt och bra på många sätt! Och jag va så nöjd med året som gott, hur bra får ett år bli egentligen? Men såhär skrev jag på nyårsdagen:
 
GOTT NYTT ÅR! Jag lämnar ett fantastiskt 2014 bakom mig, med en tuff början men lyckligt slut! Jag fick åka tillbaka till mitt paradis-->Anafora. Och jag fick min prins, Carl! Omöjliga saker kan bli möjliga. Och ett nytt jobb & många nya utmaningar! Under 2015 kommer jag bli faster för första gången! jag kommer även få Körkort! Förhoppningsvis! Men det finns många saker som gjorde mig förtvivlad också under 2014, att rasismen fortsätter påverka sverige, (Och världen!) att hoten mot moskéer blir allt fler, det hände inatt IGEN! att inte vi alla få tro och vara precis som vi vill! Att ett främlingsfientligt parti som SD får ha sådan påverkan på Sverige! jag hoppas att Gud öppnar folks ögon under 2015, att de sker en förändring! att 2015 blir ett år där vi alla är människor med lika mycket värde! Bort med hatet och in med kärleken <3 God fortsättning!
 
/maj
lycka | |
Upp