The Universe is going to catch you

Ett fåtal bilder på mitt lilla kalas på skärtorsdagen-öppet hus
 
 
 
och lite bilder från självaste påskafton
 
Åh vad jag älskar alla dessa vackra personerna på bilderna, och naturen och lilla djuret Iso såklart. det är nästan så jag blir tårögd :'''') ehe, sjukt känslosam tös, det är jag det.
Under senaste tiden har jag också jobbat en hel del i malmö, haft fina fikastunder med olika vänner. Sjungit i kyrkan, njutit av våren(sommaren?!) det är nästan så jag exploderar, man hinner aldrig med att njuta av våren, den går så extremt fort. Sen har jag firat valborg som inte alls blev som jag har förväntat mig, men väldigt väldigt bra valborg, den bästa någonsin skulle jag tro. Nu ska jag gå och lägga mig, börjar 7.45 imorgon, måste upp 5.30, yey! kramar på er alla fina / M
lycka | |
Upp