Grow old with me Let us share what we see And all the best it could be Just you and I

detta är ungefär de jag gjort sen jag kom hem från egypten
 
 
under påskveckan hade jag lite födelsedagsfirande och gick ut med iso som också va på besök 
under påskafton firade vi lite påsk med hela familjen uppe i stugan
jag och päronen gick och tittade på lite konst och gick runt i vackra alnarpsparken
fika med emma, fika med per. två inspirerande personer!
njöt av solen, jag innan valborg
hälsade på moas kolonilott för första gången, njöt av körsbärsblom
kvällsmys i stugan, gick på en stor secondhand i en stor lada
moa fyllde år, hittade gamla söta foton, vi blev bjudna på sushi hos moa och anton i malmö, mums
uppklädd inför mellofest-FINAL! österrike vann och vi var glada!
mamsen och jag gick på utställning på kulturcentrum, sjukt inspirerande
en sjukt glad dag med hasije, mysig kvällspromenad till ravinen
carl vid rapsfältet, helt underbart fint, sen åt vi på govindas där vi träffade en mysig katt
vi såg lite karnevalståg, på kvällen var det mormors 80årsfest i örkeljunga
lundakarnevalen, såg jason igen <3<3. hängde med tre snyggingar!
 
som ni märker har jag inte uppdaterat här på ett tag, men jag tror inte någon bryr sig mer än jag själv :)
Är lite inne i en dvala av många fina känslor sedan valborg och hoppas på att de ska fortsätta så föralltid.
så jag har en väldigt bra ursäkt. men det kommer snart mer och bättre bilder,  ta hand om er och sånt, kram! / M
Upp