Februari gick för långsamt och mars går alldeles för fort fram

 
Instagram~Februari och lite mars 2014~ Korta beskrivningar om bilderna, från uppifrån till höger.
 
En allvarlig maj?, kreativitet, de va en vacker himmel en kväll, jag och nadia gick upp i kyrktornet och tittade på kyrkklockorna, nadia på en vinglig stege, vårtecken <3, en fin kväll hos bästa emma, jag och min konstiga lugg, fint vårväder i Lund, Iso och måns hälsade på i Lund-iso passade på att ligga i min säng, vi firade måns i efterskott, jag hängde mycket i kyrkan i februari, de va de enda jobbet jag fick den månaden, solen lyser in i kyrkan, nattcafe i ängelholm, en promenad på mitt sommarställe, ritar och skapar, en dag med bästa <3, efter sushin åt jag och hasije glass-lyx, hos nadia i harlösa-där träffade jag tindra, vi gick en promenad med nadias fina hästar, solig dag, min fina vägg, ritade lite påväg till helsjön, där hängde jag med bästa gabbi och carl, på textelberget<3, jag och gabbi, mysigt!, vårtecken utanför domkyrkan, internationella kvinnodagen i Landskrona, kafferast på jobb, tidig morgon påväg till jobb, arg artikel-blev arg jag med.
 
efter att jobbat i tre veckorpå dagis  blir man tydligen ganska mör i kroppen, iaf jag, min förkylning går aldrig över och min rygg är paj. Trots detta så är jag ganska pepp inför att åka iväg, det har varit en riktigt stressig vecka, imorgon ska jag göra min sista ansökan, sen är jag klar. Det blir att packa hela dagen imorgon, sen på söndag åker jag till helsjön och på måndagförmiddag så åker vi till landvetter, sen flyger vi dit. 
 
nu ska sjuka jag gå och lägga mig /M
Upp