såhär inleder jag det nya året

 
nyår blev bra och fint och minnesvärt tillslut. jag är väldigt tacksam för det! trerättersmiddag hemma hos bästa emma! julklappslek och musikquiz! vid tolvslaget va vi på beckys tak där det va utsikt över lundagård och domkyrkan och på andra sidan såg man en del av malmö. Det va underbar utsikt och massa fyrverkerier!
Vi skålade och tände tomtebloss! Efter det drog vi till malmö, till moriskan. Allting blir annorlunda när man är nykter på en klubb kan jag väll säga, men jag va nöjd och hade roligt!
 
tvåtusenfjorton har forsatt ganska bra, hängt med min finaste hasije, åkt förbi göteborg en sväng för att lämna isofisen där hon hör hemma, och hängt med bror och sevve, träffat andra fina människor på västkusten och åkt hem till lund för att träffa fler fina människor<3
 
 
 
 
 
 
 
nu har jag jobbat hela veckan, känns helt okej, ska söka fler jobb till våren, får hoppas att jag får något, behöver verkligen pengar just nu. förövrigt är det många saker som gör mig arg och upprörd på samhället och på sverige idag. läste tidningen imorse och blev bara väldigt ledsen, jag slutar där. jag har sett framimot detta året mycket. men jag har inte några direkt förväntningar. men man kan väll önska och drömma lite?
 
nyårsförhoppningar/nyårslöften.
 
-fortsätta att va nytkerist
-bli politiskt aktiv inom fi
-tatuera ugglan på armen (har bokat tid, den 9 juni, woho)
-söka utbildningar till hösten
-flytta hemifrån och skaffa egen lägenhet eller starta ett kollektiv
-tågluffa med kompisar i sommar
-gå på någon festival i sommar, de va ett tag sedan!
-börja fotografera igen!
-skapa/måla 
 
sen får vi se, nu gäller det, tvåtusenfjorton <3
 
lycka | |
Upp