We Fall Down But We Get Up

 
Tiden går enormt fort, plötsligt har jag fullt upp, jag som trodde att jag inte skulle ha något att göra i höst .Förra helgen va jag i götet på Severinas och hennes kompis fantastiska 25 årsfest med vintage/20tals tema. Så det va en snabb resa dit, åkte hem dagen efter igen. En förskola i Hyllie ringde och behövde hjälp förra veckan, har nästan glömt att jag skrivit upp mig som timvikarie där. Så jag hade två intensiva dagar där. Sen insåg jag att jag hade snart Engelskaprov på komvux, plötsligt blev det mkt för mig och jag blev dessutom sjuk mitt i allt, sen va jag i Linköping, mitt lilla kusinbarn, Alma skulle döpas. Så fantastiskt söt! 
 
Denna veckan har jag iaf haft min första körlektion och gjort Engelskaprovet, körlektionen gick bättre än väntat, men engelskaprovet gick inget vidare, får reda på resultatet snart. Jaja, vad ska man göra? Jag vill inte misslyckas nu, jag har inte råd med det just nu. Men ja, det är fantastiskt härligt när solen lyser in i vårat lusthus i trädgården, satt där och läste en stund. Jag måste bara ha de stunderna också för att kunna fixa det här!
 
 
I helgen blir det jobb+50 årsfest! Nästa vecka åker jag en tur till Stockholm & Uppsala!!!
En spellista till mina kära läsare, det är inte kört, vi fixar det här! det regnar men det är inte kört
 
/ Maj
Upp