Babe I've got a plan, run away as fast as you can

 

Jag har inte riktigt tid över att skriva och lägga upp bilder här, eller så har jag bara ingen inspiration längre.
Maj brukar vara min favoritmånad, det händer mycket, sommaren börjar närma sig. Men senaste dagarna har varit mycket förvirrade dagar, mycket jobbiga känslor, jag vet inte riktigt vem jag ska prata med, vad jag ska göra eller hur jag ska göra med saker och ting. De är som om en stor känslobomb exploderar och det är ingen lättnad, det bara förvirrar mig, vet inte riktigt vad jag känner för någonting längre, känner folk verkligen mig här? Och när är jag mig själv på riktigt? Varför är jag här överhuvudtaget? 21-årskris?
 
Det blommar iaf i Glimåkra, vilket gör mig glad för en stund, och alla fina och ärliga vänner får mig också att gilla läget. Sitter just nu i ett stökigt rum, klockan är över elva och jag som funderade på att ta en promenad innan frukost imorgon, får se hur det går med det.. :) / M
 
 
#1 - - Andrea:

<3

Upp