Instagram @yellowblackbird

januari
 
så här har januari sett ut ungefär; fika med världens bästa hazze, utgång med gabbi i malmö, tillbaka på glimma, higher ground tröjan<3, corre fyllde år-fick en brakfrukost, spelning på hönö- utsikt, spelning i Lerum, jag sjöng solo, sol och snö, snö, jag med min nya skjorta, min drömfångare+foton<3
 
februari
 
såhär har februari sett ut; påväg till spelning i helsingborg i snöiga sverige, spelning i kalmar, jag höll i ljudet, påväg hem, skypa med finaste emma! ett bibelord som jag fick av samuel, fick sportlov! åkte till malmö och träffade hasije, köpte nya vårskor :), påväg upp till götet stannade jag i ängelholm och hälsade på veronika(hennes målning till vänster) uppe i göteborg träffade jag emma, amanda e, sara och amanda n, hälsade på vackra helsjön, carl hade gjort konst utanför huvudbyggnaden, mys med fina vänner, kom tillbaka till glimåkra och vi hade vårpicknick i snön! :D
 
det är första mars idag, går så galet fort!/M
Upp