Fast du vet att Hälften av dom som kämpar Går under Och hälften av dom som älskar Exploderar

Det har gått en lång tid sen jag skrev här sist. jag har nog inte haft lust eller tid. Förra veckan sa jag hejdå till Glimåkra, mycket gråt men NU är det bara att börja om, en NYSTART helt enkelt. Och det har gått ganska bra, jag har gått på studentfest, ätit god mat med släkt och vänner. Varit på mitt sommarställe en hel del och idag har jag möblerat om mitt rum, så sjukt härligt. Nu är de 2 studentfester kvar denna veckan. Sen om en vecka åker jag upp till Hälsingland med bästa Carl för att hälsa på finaste Hanna! det är ett år sedan vi träffade henne sist, åh vad jag längtar<3
 
bilder från mitt sommarställe, härligt grönt! under detta lilla myggnätstält satt jag, pappsen och mamii och åt godaste maten, så mysigt! Hoppas alla har en GO sommar! Kram /M
Upp