Girls' Night Out

 
Förra helgen umgicks jag med tre vackra skönheter, Sara, Vera & Iso! En kväll i Bjärred med vin och mycket prat och en kväll i Lund med Bål, Isogos och pastasallad och sen stack vi vidare till malmö på en kväll med dans, prat med lite speciella människor och ännu mer seriöst prat! 
avslappnad kväll i bjärred, iaf Sara var.
Vi gjorde lite bål!
SKÅL!
Iso fick också va med, puss!
 
Och nu har det gått ännu en vecka, min sista arbetsvecka+ annat äventyr som till exempel HÅKAN på sofiero i torsdags så fint! Så nu är jag ledig och har semester, hoppas inte jag har semester allt för länge iaf. Egypten känns lite avlägset och obestämt just nu, pågrund av oroligheterna i Kairo, så därför jag inte ska bli besviken så tänker jag att jag inte helt enkelt ska åka. Fast jag vill, åh vad jag vill, iaf komma härifrån åtminstonde. Vi får se vad som händer händer! Kramis på er alla! /M
 
 
Upp