Looking out at this happiness I searched for between the sheets Feeling blind, to realise All I was searching for was me Oh all i was searching for was me

bilder från mitt påsklov! packade upp allt jag shoppade i usa, lagom mycket nytt och fint!
hängde med världens finaste syster Sara en hel dag i malmö!<3
träffade Hasije i malmö, sjukaste och roligaste dagen på länge, vanliga glasögon+solglasögon fungerar ju alltid..!
spontan och mysig kväll hemma hos bästa Ullis, med tacos öl och mycket prat!
sen va det lite släktkalas i Lund, firade min 21 årsdag lite för tidigt, vilket jag bara fick några bilder på!


tiden går snabbt nu, det börjar bli vår ute i luften, det är bara nästan en månad kvar på glimåkra. I helgen som har varit hade vi TRE spelningar. Igår (på min födelsedag) var vi i kungälv. Min klass sjöng för mig på morgonen, mysigt! Efter spelningen igår kom alla trötthet och huvudvärk på en gång, jag var helt död efter konserten. Jaja jag fick en helt okej födelsedag ändå, det var roligt med konsert! :) i helgen har vi två spelningar och öppet hus! sen nästa vecka är det sökvecka, så roligt det ska bli, få träffa dom som har sökt till hösten, spännande, minns hur nervöst det var! Nu måste jag sova! kramar! /M
Upp