Guess I thought I could never feel The things I feel

en liten höstlista!

1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?

jag älskar höstens färger, helt fantastiska. Annars är hösten ganska deppig och stressig för mig.

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
min nya vinröda kjol som passar till ganska mkt. mina gula koftor. Höstiga kläder!

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Jag gick på Helsjöns folkhögskola. Var nog ganska förvirrad men kär i novembermånad

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Bor på Glimåkra folkhögskola. Går på gospellinjen här! sjungersjunger väldigt mkt. 

5. Vad ska du ha för frisyr?
Vill just nu bara att mitt hår ska växa. Nu är det något mellan kort och långt. Gillar det inte nu..

6. Vad lyssnar du på för musik?

Gospel för det mesta, haha. Kirk franklin asså <3

7. Vad läser du?
inte så mkt, hinner knappt

8. Senast tre inkomna sms?
"Saknar dig..."

"okej:)"

"ja då är jag nog tillbaka!"

9. Vad var bäst med sommaren?

varmare såklart, mycket fest och dans

10. Vad var sämst med sommaren?
mitt jobb. fy farao

11. Senast köpta plagg?
gula strumpbyxor!!

13. Hur ser du på framtiden?

att jag bara vill vara lycklig för en gångs skull

Upp