You're the diamond in the gutter You're the hole inside my heart You're the one I will remember every night Before the dawn

hej! efter nästan två månader av tristess är jag tillbaka, jag vet att det inte är så mångra som läser eller kollar in på min blogg, men jag vet att jag mår bra av att blogga, så jag har bestämt mig för att fortsätta trots allt. Sommaren är över och det gör lite ont för snart är även den vackraste delen av hösten över också verkar det som. Här är lite av slutet av sommaren på insta;
 
 
 
en del av denna veckan har jag gått bredvid på en daglig verksamhet och även haft några brukare själv några timmar, det har gått helt ok, mycket intryck i början såklart, men känner helt klart att det är något jag brinner för och kan tänka mig att fortsätta med, får hoppas på att jag får en del jobb där framöver :)
 
jag kommer och har trappat ner en del på både instagram, facebook och bloggen, men har bestämt mig för att blogga ungefär varannan helg ungefär. Så det kommer fler inlägg, det kan jag lova. Finns mycket foton från sommaren som jag inte lagt ut än och mycket annat som jag vill skriva om!
 
Ha en fin helg, / Maj
Upp