And if I ever stop believing in me I know I always can believe in you. Just because it’s black in the dark Doesn’t mean there’s no color

Jag gör inte så mkt nu, jag har nästan inga planer och det känns helt ok att det är så just nu för jag mår iaf bättre och huvudsaken är väl att jag mår bra, men de finns många saker som jag borde göra, söka mer jobb, kontakta lite ställen utomlands, börja på mina projekt. Men just nu känns inte det så viktigt. Jag vet inte alls vad jag gör till våren, förhoppningsvis har jag nästan skaffat körkort iaf och förhoppningsvis så åker jag iväg någonstans en månad för lite volontärarbete och retreat. Jag har iaf börjat övningsköra, de andra målen inför hösten sket sig ganska mkt. Visst har jag jobbat lite som timvikarie, men jag borde fixa mer jobb än så. Men jag SKA göra det, världsbäst på att skjuta upp saker. 
 
Ljuset försvinner allt snabbare nu, försökte uppskatta solen när den väl var framme idag :)
 
Och jag hittade några ensamma gula löv
 
 
Jag blev så inspirerat av gult så jag och min favorit-tröja fick vara med på bild
 
 
 
Bra saker; 
 
-Jag har börjat måla igen, det känns väldigt bra! Mitt rum är numera en ateljé
-Fina Nadia var här igår och vi pratade om kärlek och sex och käkade chips och hallumi!
-Förra helgen var jag i Simrishamn och hälsade på bästa Veronika
-Jag får Lön nästa vecka, wohoow
-Om två veckor är jag i stockholm igen!
-Jag ska fira nyår med helsjön-kompisar!<3
-Jag har bestämt mig för att va nykter för ett tag,(föralltid?) alkoholen löser inga problem!
 
lycka | |
Upp