Instagram @yellowblackbird

mars & april

 
Det är helt galet att både mars och april är nu över och nu är det redan maj..
Efter en galet lyckad Chicago+New York resa kom jag hem till Lund under påsklovet. God mat, bra sällskap och mys med ISOFISEN, fick va hundvakt under en hel dag, åh vad jag blir glad av den sötnosen! Vi firade min födelsedag i förväg med släkt och vänner. Jag hann också träffa lite kompisar under påsklovet, tog bland annat en fika med fina Hasije! Kom tillbaka till glimåkra, april började och det blev galet varmt och sol jämt, vi hade en grillkväll utanför våran villa, men bra musik och god mat! Vi hade spelhelg efter spelhelg, jag fyllde 21 när vi var i Kungälv! Pernilla lärde mig, Julia och Corre att dreja litegrann, det blev ganska lyckat :) Jag åkte hem en helg till! utgång i malmö med finaste helli, vi dansade så vi båda fick träningsvärk dagen efter. Vi var på moriskan för första gången, mysigt ställe! EMMA KOM HEM på måndagen därefter, åh vad fint det var att se henne igen efter ett halvår, samtidigt som det inte kändes alls länge sen jag såg henne sist. Sen började spelveckan med Higher Ground. Vi började med Valborgkonsert i Sölvesborg, så vacker stad! Sen fortsatte vi mot göteborgshållet och vidare till värmland! 
 
Det är lite mindre än en månad kvar här på glimåkra, har väldigt blandade känslor inför att sluta här, det känns inte som jag har hunnit tänka igenom någonting på väldigt länge, allt har gått så enormt fort...
Nu ska jag ha pizzakväll med några fina vänner! hoppas ni alla får en go och härlig kväll! / M
 
Upp