God jul och gott nytt år

 
2013~~ året som gått, jag som alltid brukar ha långa fina sammanfattningar om åren som går, men jag känner inte för det just nu, 2013 har varit ett slags mellanår, då det mest har handlat om att hålla ut, gå vidare, om att fortsätta. Jag har inte varit mig själv i år på många olika sätt, samtidigt som jag varit mig själv mer än någonsin. Jag har hela tiden letat efter något, sökt och letat. Samtidigt måste vi ha dessa jobbiga åren också, för att uppsakatta de fina åren och de fina stunderna. 2014 låter bra i mina öron, och jag tror och hoppas på att detta året kommer att bli bättre och livligare, jag hoppas på mer livsglädje och äventyr!
 
 
denna fina svarta klumpedunsen har varit här över jul och jag och hon ska åka tåg tillsammans upp till göteborg i helgen efter nyår, spännande.
 
Ikväll ska jag till emma och fira in det nya året!
Jag hoppas ni alla har haft en trevlig jul och att ikväll ha en vit kväll, utan alkohol! 
Det ska jag iaf, ganska självklart tycker jag numera! Kram på er!
 
Upp