Vi kan gå vår egen väg

 
hela min sommar i instagrambilder. Det är över nu och det känns helt okej, jag gillar ju hösten trots att jag är arbetslös, orkeslös och har fett mkt behov av att ha någon vän vid min sida dygnet runt, Men man måste klara sig ensam också, eller hur? trots att det är som det är. Juni va en rolig men knäpp månad, juli var en deprimerad månad förutom när jag va hundvakt till min älskade iso och när fina vänner från norr kommer ner till skåne!
 
Augusti va en väldigt impulsiv och händelserik månad, bröllop, ännu en picknick i botan, avskedsfest hos sara, och massa malmöfestival.. men sen har jag inte alltid tänkt,jag har gjort lite vad jag kännt för och inte tänkt riktigt klart, inte alltid
 
Men vad gör de egenligen, det skadar väll ingen annan än du själv, eller hur, eller?
 
Men de senaste två veckorna, jag har iaf haft kul, jag har druckit lite för mycket kaffe, druckit lite för många drinkar, dansat lite för mycket dans i mitt hus så de nästan rasat ihop, jag har också träffat stela änglar, lyssnat på håkan, vänt på dygn. Och allt detta har jag gjort med kära Vera såklart! Fy vad bra vi är! Hejsvejs /M
 
Upp