Let me be your everlasting light

jag har hunnit med en sista stressig, känslosam och otroligt rolig vecka på helsjön och en spontan, galen, resa till England sen jag skrev här sist.. Under veckan hade vi en maskeradbal på tisdagen, fixade en ganska snygg mask och hade min balklänning, dessutom var jag med i festkommitén. Så det var en hel del att fixa! kvällen blev iaf lyckad, men jag blev snabbt trött och orkade inte vara uppe allt för länge. På onsdagen hade vi en liten avslutningsfest vid vattenfallet vid helsjön, en kväll med både mycket skratt och gråt och till sist på natten blev de nakenbad i sjön med hanna och amanda. Galet roligt faktiskt. Torsdagskvällen skulle några av mina helsjövänner ha konsert, det är bandet blackadder, som har repat hela läsåret, de kör WhiteSnake covers! riktigt grym konsert måste jag säga. På fredagen blev det jobbiga avsked och mycket tårar. Helsjön har varit en underbar tid, kan faktiskt inte säga något annat, man är så van att ha fina människor runt omkring sig, att alltidalltid ha dom där. Jag har växt otroligt mycket under mitt helsjöår. Det har varit en hel del jobbiga stunder, men samtidigt så får jag inte glömma alla fina underbara dagar, kvällar och nätter på underbara helsjön! Det kommer kännas otroligt tomt nu, men allt bra har ju ett slut, så är det bara..
Under fredagen följde jag med Emma och Maja hem till Maja som bor utanför tranemo. Vi började peppa inför England. Maja bor jätte fint och har två fina hundar, dessutom en liten valp också. Helt underbart söt! På lördagen åkte vi äntligen till England! Först var vi hos Emmas kompisar i kent under hela söndagen, tittade runt i staden och följde med familjen och kajakade litegrann. På måndagmorgon åkte vi in till london, såg sådant som man måste se, typ big ben bland annat. Hängde i hidepark, gick runt på många olika ställen i London, drack en öl i Notting Hill på kvällen. På tisdagen shoppade vi, hälsade på görel, gick på en pubrunda och på något sätt höll vi oss vakna hela natten tills klockan blev 4, för då skulle vi ta tåget till Flygplatsen. Och vi trodde vi inte skulle hinna flyget, men vi hann! helt sjukt. Tack för en galen resa, Maja och Emma! Nu är jag faktiskt hemma i Lund, har sommarlov, det är kaos i mitt rum med grejer från helsjön, men jag har sovit lite, eftersom de inte blev någon sömn inatt, nu blir de te och film! har en hel del intryck att smälta! (kommer en hel del bilder senare)KRAM /M
Upp