I will tell you a story if you try, But along with your thoughts of valleis they are green When the world you were born in changes of seasons, Will you run with the dream or will you run alone?

Man kan alltid se tillbaka och tänka "om det inte skulle hänt så skulle de inte vara si och så" Jag har gjort det hela dagen, och tagit djupa suck och bara tänkt tillbaka, vilket är ganska obehagligt, ibland måste man bara acceptera det som händer och det som har hänt. Idag pratade jag och en vän om själar och vad det är som skadar våra själar mest, de mesta av våra själar är skadade av vårt samhälle idag tror jag, som matar oss med så mycket som egentligen inte är sunt, varför är det egentligen så?
Men i vilket fall fick jag nyss en konstig känsla inom mig, som jag inte kan rå på just nu, men jag tror eller gissar att det handlar om min vilja att åka utomlands och se något nytt eller spännande, egypten närmar sig och om jag stortrivs där de fyra veckorna, så ska jag nog va volentär där i ett halvår i höst. Åh, jag vill det verkligen. Jag längtar efter lite spänning och lite verklighet!
här får ni en liten solskenets vinterdans spellista. kramar och kärlek / M
Upp