And I’ve been there before, I held up the door For every stranger with a promise.

jag har verkligen blivit ganska sämst på att uppdatera min blogg, men ja. Jag sitter nu här en torsdagkväll och tittar ut på spöregnet och lyssnar på håkan, precis som vilken dag som helst. I tisdags gjorde jag antagningsprovet på Glimåkra folkhögskola, det gick helt okej, men kunde gått mycket bättre. Det är bara att hoppas att jag kommer in, men inte hoppas allt för mycket. Igår hade vi samkväm, då vi gjorde masker inför maskeradbalen på helsjön. Idag känner jag mig helt utmattad, men försöker hålla humöret uppe. Det blir göteborg i helgen, drar dit med några från helsjön och ska bo hos några som gick på helsjön förra året! Ska handla på systemet för första gången förhoppningsvis, sen ska vi chilla och ha roligt tillsammans. På söndag åker jag till Lund för att fira valborg på måndag, får hoppas att valborg blir hyfsat roligt detta året, och inte allt för galet! Nu ska jag sega lite till, HERRÅ!/M
#1 - - amalia:

fint halsband!

Upp