You're dreaming of someone and it's not me. It's not me you're dreaming of

tom, kall, bitter = JAG, det är därför jag inte skrivit här.
Det är enormt varmt ute och jag har blivit solbränd. Jag har varit omringad av riktigt fina människor de senaste tiden också, men har varit i min egen lilla bubbla samtidigt. Nu är jag helt ensam igen, tur att jag får hundbesök IGEN i helgen, underbart!
 
Detta är en riktig HÅKAN  sommar, jag har sett känn ingen sorg filmen på bio och den 1 augusti ska jag se honom på Sofiero i Helsingborg IGEN! Både Sara och Helli som jag ska dit med, va där också 2008, fast då kände vi inte varandra, haha, ganska kul ändå!
 
Nu ska jag sluta vara bitterfitta och sluta spy på kärleken. Har varit det ett tag nu, så det räcker nu.
Ska välja att vara glad, trevlig och kärleksfull, för det är just så jag är.
 
en sista bitter låt - Håkan Hellström – Försent För Edelweiss
 
Upp