easy come and easy go has never been the case dreams of you are hard to erase.

mina senaste veckor har varit så intensiva att jag knappt har kunnat sitta ner och ta de lite lugnt. Men nu har jag äntligen sportlov, sjukt gött faktiskt. Den här veckan har vi haft spelning i Broby, jag har visat mitt plank för kompet, sjukt nervöst, men det gick bättre än jag trodde, så vi har börjat spela låten lite. Har varit en bra och glad vecka, tro det eller ej, men det mesta är bra just nu! Nu på sportlovet ska jag hinna med att träffa massa kompisar i Lund som vanligt! Sen ska jag hinna med att åka till Göteborg och Helsjön senare nästa vecka! Chicago och New York börjar närma sig. Den 14:e mars åker vi! Ska bli sjukt häftigt!

bilderna är från en dag utanför Mariestad för några veckor sedan, hemma hos Erica, Ericas katt & kyrkan vi hade gospelkonsert i! Dom senaste helgerna har varit jätte härliga! Många Kramar /M
#1 - - Anonym:

Hej maj! Det här blir mitt sista desperata försök att få tag på dig. Min mobil har pajat och du har Facebookfasta eller? Ingen bra kombo haha. Men jag träffar dig gärna imorgon!

Upp