Slutet på året är snart här

en bild från julafton, en liten fika ganska sent på kvällen. Jag hade en fin julafton med mycket mat, klappar och prat. Nu börjar året närma sig sitt slut, så jag passar på att göra en årsresumé! 
 

En årsresumé 2012!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jag var en hel månad i ett annat land, egypten, var på mitt första bröllop, jag var på wow. började på glimåkra

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ja, jag har varit singel hela året, wohow...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nix

4. Dog någon som stod dig nära?

jupp,..

5. Vilka länder besökte du?

Egypten, England

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

vara kär, de var ett tag sedan. tro på mig själv

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

min födelsedag 14/4, tro det eller ej. men de var en helt fantastisk dag, beror nog på att jag var på helsjön

8. Vad var din största framgång 2012?

har slutat se ner på mig själv, bättre självförtroende, mer självständig

9. Största misstaget?

att förvränga och tolka fel. att ha knäppa förhoppningar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

nej 
 
11. Bästa köpet?

egyptenresan och wowfestivalen

12. Vad spenderade du mest pengar på?

har varit väldgt duktig i år. men har slösat en del pengar på kläder

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Egypten och Gospel

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2012?

Lilla Sällskapet-Om vingarna bär

Laleh- Vårens första dag, Ängeln i rummet

Ben Howard-Keep your head up

Håkan hellström-Du är snart där

John Legend-Ordinary people

First aid kit -The Lion's roar

Kirk Franklin-I smile

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

ledsnare tror jag tyvärr, men förra året tog jag studenten, och jag började helsjön. så 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

spontana saker?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

försovit mig, haha varit bitter

18. Hur tillbringade du julen?

med min familj såklart!
 
19. Blev du kär i år?

njää, bara lite sådär förälskad

20. Favoritprogram på TV?

har knappt kollat på tv, men skins <3

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

tror inte det, älskar allt och alla, försöker iaf

22. Bästa boken du läste i år?

ingen aning hörru

23. Största musikaliska upptäckten?

Gospel

24. Något du önskade dig och fick?

moneymoney

25. Något du önskade dig men inte fick?

njää

26. Årets bästa film?

batman och berättelsen om pi

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

häng på helsjön, sjukt gött

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

haha spontana saker helt enkelt, ta mig i kragen lite mer
 
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

mycket färg och mönster, avslappnad stil

30. Vad fick dig att må bra?

helsjön och egypten och att hålla på med musik

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

JASON, ALLTID JASON

32. Vem saknade du?

min almebergfamilj och allla fintussar på helsjön

33. De bästa nya människorna du träffade?

glimåkrafolket helt enkelt

Mest stolt över?
Att jag reste mig upp igen nu i höst, trots att jag mådde dåligt. Att jag har fått bättre självförtroende

Högsta önskan just nu?
Att det ska sluta göra ont och att jag ska ta ett steg till, våga tro på mig själv, Att jag ska skratta mycket i år. Att mina närmsta finaste vänner ska må bra och att vi inte förlorar kontakten, för jag älskar er och ni vet vilka ni är <3

Upp