jag har inte direkt någon plan

 jag är så himla rädd att min höst ska bli likadan som den förra.
 
Men så är det inte och så blir det inte! jag är starkare nu, och jag har en fantastiskt person vid min sida som stöttar mig genom allt, verkligen genom allt, så glad att jag har honom <3
 
mina tankar och grubbleri kanske är lite för mycket just nu. Men jag har faktiskt haft en riktigt bra sommar, särkilt nu i slutet när två av mina närmsta vänner, gabbi och carl kom över en hel helg, vi borde seriöst starta ett fint bohemiskt kollektiv på landet eller turnera runt på gator i sverige och sjunga/spela som gatumusikanter. Trivs så bra i deras sällskap!
 
Sen bjöd jag över ännu flera vänner över en kväll, de blev kräftskiva och världens godaste tårta med ett sjukt härligt gäng! jag har dessutom varit på en väldigt bra festival, FRIZON, och efter det kan jag verkligen kalla mig kristen feminist och va stolt och veta att jag inte behöver känna mig ensam, det är flera där ute som tycker och tror som jag. och jag har även fått veta att Gud har en plan och att jag är oehört älskad, trots att det ibland är svårt att ta in.
 
Sommaren började ta slut, jag och min älskade åkte till sommarstället några dagar, sedan har jag också varit lite på malmöfestival. Sedan har jag också funderat på vad jag verkligen ska göra, plugga eller jobba, vad är det jag vill, just nu?
 
Jag vet att det är inte bara jag som har panik och inte vet vad de ska göra med sitt liv och fortfarande sitter och glor i sitt flickrum hemma hos päronen, men flytta, de skulle va väldigt gött just nu...
 
men tjarrå
 
 
Upp