There´s No Leaving Now

vackraste finaste vännen! Insåg att jag inte hade träffat Hasije sen i majmånad, så vi träffades förra veckan, träffade även fina Anna i Landskrona, hängde en del hemma och tyckte synd om mig själv också, hade liksom ingen anledning att gå upp på morgonen. Så jag tog mig själv i kragen och försökte fixa något slags jobb. Jag börjar tycka om Lund nu, börjar kännas bättre och bättre! Det är såklart pågrund av alla fina vänner som ännu är kvar i Lund i Malmö. OCH dessutom har jag gått och blivit frivillig volontär på Diakonicentralen Ugglan i Lund, känns bra att testa på de som jag vill göra i framtiden, även om jag inte får pengar för det, så får jag massa erfarenheter som kan vara bra. Ska mest hjälpa till i secondhandbutiken och sen får man säkert träffa en hel del missbrukare och hemlösa. Det är det dem gör där, hjälper de mest utsatta på olika sätt, ger dem kläder och mat och en säng att sova i, fantastiskt ställe!
 
I helgen träffade jag Vera, va i stugan, va där själv en hel kväll, trodde de skulle vara läskigt, men det va så härligt och tyst. Sen kom mamsen och pappsen dit sent, på söndagen va vi i kyrkan sen åkte vi hem till Lund för att hälsa på en vän till oss som har en odlingslott, där fikade vi, så mysigt!
Och nu har jag gått och fått öroniniflamtion IGEN denna månaden, så sjukt störigt, så skulle egentligen vara på diakonicentralen idag, men får börja på torsdag istället, måste ringa läkaren och fixa tid och måste vila och bli frisk, jaja så är det. 
jag förra veckan.
mys i stugan!
utanför tåsjökyrka, så fint!
två fina odlingslotter
här får ni en liten spellista det börjar bli mörkare och kallare 
Kram / M
Upp