visst känns det fint att va vid liv, en dag till..

alla är vi olika, instängda, isolerade, överenergiska, pratglada, förvirrade, glömska, gamla, unga, trötta, utbrända, tystlåtna, bittra, arga, besvikna, ledsna, öppna, omtänksamma, sorgsna.
alla har vi varit med om olika saker i livet, olika erfarenheter och de påverkar oss mer än vad vi tror.
 
hemma i Lund nu i mitt hus, mitt hem, min säng. allt de som har hänt de senaste två dagarna har mest kännts som en väldigt konstig känslosam och hemsk dröm(ni som känner mig vet vad som har hänt, berättar ingenting här) mitt i allting har den till och med denna "drömmen" varit komisk, människor är konstiga ibland och jag kan skratta åt det nu i efterhand.
 
Mitt huvud är fullt av förvirrade tankar så mest av allt saknar jag att krama min fina Lovis som inte finns längre, så jag lägger in en av mina favoritfotografier av henne, sommaren 2011 i julimånad, en månad innan hon gick bort..
 
 
Kärlekskramar till er<3/ M
Upp