You got a fast car, But is it fast enough so you can fly away?

(bilderna är tagna tidigare i veckan, gabbi och jag på promenad!)
i onsdags började våran killer lek på skolan, till er som inte vet vad det är så handlar det om att alla får ett offer de ska "döda" (skjuta med banan eller tandborste, strypa med något smalt , typ halsduk eller liknande, förgifta med lappar under tallrikar..), Men det får inte vara några vittnen när man ska antingen Skjuta eller strypa sitt offer. Däremot får man förgifta när vittnen ser det, men det gäller att aldrig gå runt ensam, nu i helgen har vi en paus, men jag är en av dom 5 "levande" som ska fortsätta leka på måndag.. Vilket är ganska roligt, fast jag har inte hunnit döda mitt offer.. så det går lite segt. När man har dödat sitt offer så får man döda den personens offer, osv.
jaja men denna helgen ska jag hänga på helsjön, känns ganska gött, ska öva lite med gabbi (på bild) med en låt som vi ska spela och sjunga på storforum på tisdag! Det mesta känns ganska bra just nu iaf. Nu ska jag försöka laga någon mat! kramar /M
Upp